Du tar så lite plats, jag tar all.

Häyäyäyäy! Cämi här. Just nu känner jag mig fruktansvärt ensam, trött på att känna mig ensam. Buhu. Idag har jag varit i skolan och haft en tre och en halvtimmes håltimme och två lektioner, värt! Imorgon nalkas två redovisningar och en deadline! Skönt  när morgondagen är slut hur som helst. Nyser och hostar gör jag också, och fryset.. Inte bli sjuk nu mongo buhuuu. så synd om mig!

Snart är det dags för det okända och efter det hoppar jag in i en gosig dusch innan jag beger mig mot sängen och bigbrother. Lite te också kanske, ååh! Imorgon börjar förövrigt min icke-äta-kolhydrater-vecka. Vi får se hur det går. PUSS C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0