Gos, mys och en massa skitsnack

Hääy där! I förrgår så var vi på livans musikcafé och jävlar vad duktig den tjejen är. Hon sjöng hallelujah och hon gjorde det grymt bra! Igår så var jag effektiv i skolan och sen kilade jennie och lina hem med mig och mysade. Sen gick Jennie och jag och Lina åt på pantern, dubbelvikt. Sen kilade hon iväg och jag drog mig bort mot födelsedagsbarnens lya. Gav dom varsinn ros och sen umgicks jag med Livan, Isabelle & Virre. Åt blandannat kanel, grät och fick ingen luft! Sen gick jag hem där Jennie var, sen kom även Lina igen. Natten spenderades i en säng trängandes med gullungarna.

Idag har vi vaknat, ätit, pratat, sjungit, dansat och varit på toppenhumör. Solen lyser och värmer upp hela rummet. Jag är oftast lite av en vampyr som hatar ljus, men idag är det bara skönt. Jag har storstädat också dessutom. ÄGER! Nu ska jag väl.. gosa med pluffsie eftersom ingen har tid för mig! Så bra bloggning väntar er alla idag. PUSS C.


Jag i förrgår, mitt hår hade damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0