granate

Hej bloggen! Lajvan här då. Förlåt att jag inte uppdaterar någe vidare men ja igår blev jag helt hysteriskt magsjuk. Så jag har haft lite kramper i magen och mått hejdundrandes illa konstant! Så det var ej så trevligt. Är i alla fall på bättringsväg nu tror jag.. Har dock lite feber and so on. Men jag överlever. Idag har jag legat i min säng och sökt gymnasie, that's it! De Geergymnasiet, estetiska musik blev det. Är jätte glad över mitt val och är väldans nervös över intagningsprovet som är någon gång i mitten av mars!

Annars då? Någonting kul!?!? Min fina vän alma fyller år idag. Hela 16 år. Hoppas att du haft en fin dag! Jag får fira henne lite senare dock, pga min sjuka! Nästa vecka fyller även jag år! hehe.. är så spänd på att bli sexton.. näe vars! Men det ska blir kul med lite presenter osådär.. älskar att få presenter! Funderar även på om jag ska ha en liten middag för mina närmaste tjejkompisar, men vi får se!

Helgen då.. ska till farmor på lördag för att fira henne lite smått, hon fyllde förövrigt år i februari.. Då kommer även min faster som jag saknar så jekla mycket pga att hon bor i vår vackra huvudstad! Det blir förhoppningsvis lite  mys med jiraffen på fredag också eftersom att vi har vår 8-månaders dag då. Herrejävla vilket långt inlägg detta blev. Hoppas att jag inte tråkat ut er! KRAMAR KRAMAR

ni får en spanien bild.. då jag inte är så fotosugen på grund av mitt sjuka ansikte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0