Heart to tändstickor

Hej där! Cäm här igen och jag är så himla trött. Somnar nästan framför datorn. Sitter i min nybäddade, renbäddade säng och är lite fuktig i håret från duschen, naglarna skimrar i rött och jag kikar på nåt tråkigt. Ska försöka läsa lite ur min braiga engelskabok om inte mina ögon sviker mig vilket jag tyvärr tror.

Jag var bäst förut och gick till intevjun ensam. Först till ungidag och medela allt sen till mammis jobb och få anteckningsblock och pennor och sen intervjun. Kom i tid och grejer. Exakt tillochmed. Grym tjej hihiho! Sen mötte jag upp jennifer och fikade med blåbärspaj innan vi begav oss hemmåt och jag pluggade lite.

Kul dag. YÄÄPP! GODNATTISAR C.



hihi lekte med tändstickor igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0