I bet we would turn back time if we could, girls.

Hej där ute! Igår så slutade jag tolv, vilket var jättenaaaiiisss. Men pluggis som jag är så stannade jag kvar och pluggade, så nu är det mesta klart hoho. Efter det blev det att springa hela vägen hem utan lunch för att skriva ett CV och skicka in det. Sen kom syster och hämtade mig så åkte vi och shoppade med hennes dotter, tilda. Hon införskaffade mycket finfint! Sen skjutsade syster mig till friskis och då träffade jag issa och körde ett danspass. Sen tog vi spårisen till livan där gårkvällen spenderades. Mycket mysigt.

Idag har jag hittils inte gjort något, vilket är äckligt skönt efter den här stressiga veckan, inte en lugn minut! Eller jo, jag tappade min tånagel, det blödde inte ens, så himla konstigt! buhu.. Nu ska jag fixa mig och sen gå en promenad med pluffsie. PUSS C.


Italien 09. så himla bruna vi var.

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Fin blogg !

2011-03-13 @ 11:02:49
URL: http://emiliaflodstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0