i wanna se you baby staying by my side..

jag älskar dig mitt hjärta.
Hej där bloggen! Liv här. Har precis plockat in och ut ur diskmaskinen och städat min garderob för sjuttielfte gången denna månad! men nu är jag iaf klar. Har dock en massa pluggande som väntar. Hoppas på en fika ikväll med tjejerna också, do not disappoint me. Annars dårå!?!?! hm.. spexfoto igår. Redovisning idag, väldigt intressant, ohja.. På lördag ska jag förhoppningsvis på the ark konserten. Ska bli sjukt roligt. haha en grej ni kanske inte visste om mig men när jag var liten var jag sjukligt kär i ola salo!

Förövrigt blir det en helvetes massa plugg i helgen. Ska försöka hinna träffa lite folk också så jag inte blir så jävla inramad! jammen vilket trevligt inlägg hörrni. här kommer 2 bilder från späääx, vi hade lite sisådär aladdin tema!  
 

tack mormor förresten, för din kommentar.. blev super glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0