it takes a fool to remain sane

Hej där bloggen! L här! Klockan är halv fyra tror jag, nu efter att vi ställt om till sommartider! hehe.. är sjukligt trött och ska snart hoppa i säng. Var bara tvungen och berätta att min kväll har varit helt fucking amazing! Allting var så jekla bra, precis allt. Sedan hoppade markus krunegård in i en låt också, lite otippat sådär men det var ju inte helt fel heller!  Förhoppningsvis får ni lite bilder imorgon på det makalösa bandet The Ark, det var dock majken som fick vara fotograf ikväll så jag har actually inga bilder överhuvudtaget, nästan. Ska krypa ner i kojs med lille viranen nu. Ögonlocken har blivit två gånger så stora som de var innan ja satte mig vid datorn.. härligt!

det är först när man hört "it takes a fool to remain san" live som man faktiskt kan förstå vad livet går ut på!


Kommentarer
Postat av: sandra

snyyygg bild!

2011-03-27 @ 12:47:33
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: little me

"det är först när man hört "it takes a fool to remain san" live som man faktiskt kan förstå vad livet går ut på!"

Bästa meningen på länge!!!:)

Helt fucking sant.

Hug<3

2011-03-29 @ 13:11:24
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0