Just leave me alone, its over.

Hej där! Camilla här, om ni kikar i almenackan så ser ni också att jag har namnsdag hoho! Syster, patrick och bror kom hit och gratta mig. Pappa lagade trerätters och vi åt och umgicks. Fick ett par tofflor, 8 kexchoklad, tialott och pengar av syster och patrick. Världens gulligaste! Tack för alla gratulationer också hoho, jag tycker om namnsdagar!

Idag har jag haltat omkring, känt mig handikappad faktiskt. Förjävligt ont i fotisen, dumma stukning från i lördags! Lina och jennie har varit mina kryckor, sen fick jag ett par riktiga kryckor, men lämnade in dom lika snabbt. Det var gosigt, hoho. Intervjuen är avklarad nu iaf. Känns bra!

Nu ska jag bädda sängen och krypa ner framför bigbrother. PUSS C.


Mammis systemare från jobbet, lekte lite med den hoho. & så saknar jag den där tönten!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gillar pengarna i bakgrunden på bilden, ge mig? ;)

2011-03-12 @ 18:49:23
URL: http://www.bstromberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0