Kusinfika.

IM IN LOOOVEEE, BABY IM IN LOOOVEEEE.. Och jag dör på den där jävla melodifestivallåten som spelas konstant på radio, tv och fucking överallt. Igår gjorde jag verkligen ingenting, vilket var så sjukt jävla skönt! Jag sov elva timmar inatt, behövligt om jag ska klara den här skolveckan hoho. Kikade på melodifestivalen med mor och far och blev arg. Sen somnade jag nästan direkt, helt alone as usual nu för tiden. Gillar inte ens att sova själv.

Hittills idag har jag inte gjort någonting faktiskt, men ska snart hoppa in i en dusch och sedan traska bort mot kusin. Där beräknas mina två kussar vara så ska vi fika. Gosmysigt! Efter det ska jag försöka få lite mer plugg gjort och jag ska också försöka få hit mr, vilket förmodligen inte kommer lyckas. Ikväll är det bigbrotereliminering och solsidan (vilket jag inte ens gillar, så var inte orolig favorit!) och jag har massa godis kvar! WOH!

Nu ska jag städa upp i rummet och sen hoppa in i duschen. PUSS C.



två bilder från i fredags då vi firade livan. tagna från karros blogg som tagit dom från almas blogg hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0