P-A-R-T-E-E-E-E-Y

Hej på er! Just nu sitter jag i två mysiga tröjor och fryser om fötterna och benen.. Jag ska strax sätta på mig något där hoho. Mor och hennes kompis lämnade mig ensam hemma för att kika på tavlor och pappi och pluffsie åkte för att riva ett landställe. Så jag gosar med min stukade fot.

Abbes 18års fest igår var kanonkul tycker jag! Ovanligt nu för tiden faktiskt, men riktigt kul och iofs så gör tjejerna halva jobbet, och speciellt förfesten. Först möttes vi hos jennie och käkade, sen fixade vi oss innan vi började köööraaa och röja! Sen väntade vi på bussen i femmiljoner timmar och jag ville hem, sen åkte vi till abbe och där var det likakul! Tack för en värd kväll lilla bubbi, du ska snart få din ben and jerrys kväll.

Nu ska jag skriva frågor till intervjun imorgon och sen hoppas jag att min kära bror är klar med maten snart. PUSS C.







Lite smått från gårdagen bara. Så himla parteeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0