Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah

Hej bloggen! Livan här! Förlåt för sämst update idag. Jag har helt enkelt inte orkat. + att jag har haft väldigt kort om tid idag. Först gick in tha school till 15.20 sedan sprang jag ner till halvars med min vän nickeee. Efter det gick vi en runda på staden, efter det åkte jag hem fixade mig fort och sedan åkte jag till viranen. Väl här hemma hos jiraffen stupade ja i säng vid nio och vaknade upp sådär lagom till big brother. Kommer inte kunna somna inatt dock.. Men jag har ytterst kort dag imorgon så det blir nog bra ändå. Imorgon blir det iaf bättre bloggning. Just det fick en ring av nicke idag, en sen födelsedagspresent. Blev så himlans glad har letat efter den! Den får ni se imorgon. Shit nu känner jag vad ja svamlar. hehe.. vi får helt enkelt höras imorgon då jag ska uppdatera lite bättre! Godnatt på er läsare! ni får en vårig bild från tha saturday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0