Some are like water, some are like the heat


för det första skulle detta inlägg vara publicerat för flera timmar sedan. för det andra suger bilden men jag orkar inte skriva tomma inlägg!
Hej bloggen! Liv här igen! Ännu ett dagboksinlägg känner jag på mig! Sitter med guran i handen. Har precis ätit på första gången på typ 2 dagar eller nått. Fick inte i mig så jätte mycket dock.. lite synd! Är helt jätte trött har lite småfeber och yr som en fan! Men det är allt bra med mig ändå! Pratade nyligen med en jiraff i telefonen som håller på att bli sjuk också. Så jävla irriterande är det, för jag var först magsjuk typ och nu håller jag på att bli förkyld och sådär också! Väldigt kul! Kommer inte pallra mig iväg till skolan imorgon heller förmodligen! Men på fredag då ska jag fanimej gå!

Ikväll ska jag typ städa lite försöka plugga lite granna med, kolla på big brother oh sådär! Ska även försöka spika upp lite mer tavlor i mitt rum. + att jag behöver städa garderoben.. ojdå blev mer än vad jag förväntat mig. Ska också be thomas hjälpa mig med camen så ja kan ta värdelösa cam bilder! men vi får höras lite senare! KRAMISAR vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0