spiceeyyyyyyy

Hej där bloggen! Livet här igen. Kom precis ut ur en dusch. Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av desperate housewives och plugga lite matte. Är lite hungrig med.. iaf senare ska jag nog hem till viktor. Om inte han bestämmer sig för att pallra sig hit. Vi får se. Imorgon ska jag också till skolan. Första gången på över två veckor, spännande.

Är helt sjukt laddad inför denna vecka det ska bli så super roligt. Eller ja måndag, tisdag, onsdag händer inte så mycket förutom typ plugg och plugg och sjutton prov. Torsdag kommer släkt och så får ja äta en massa tårta. Fredag blir det tjejmiddag @ my place. Och i helgen kanske ja blir lite firade hemma hos fader. Så det ska bli en väldans trevligt vecka måste ja säga. Ett jätte roligt inlägg också märker jag nu. Hörs sen!

Ni får en bild på moi och lillasyster! som representerar min weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0