There are people dying

Hej bloggen! Förlåt för as seg update från min sida, då tilla bloggat redigt bra. Det är livan då som ni kanske förstår. Anledningen till att bloggningen är sämst är för att ja nyligen fyllt år och blivit firad på alla sätt och vis och sedan för att jag varit skapligt förkyld i några dagar. MYS! Iaf, igår och idag har jag varit på staden med lilla sara. Riktigt mysigt. Köpte bland annat lip scrub, hårspray och en ögonbrynspenna. Sedan keka vi lite kebab osådär. mumsigt! Har också hunnit med lite sushi, plugg och presenter denna helg. Har fått massa fint av mina kära kompisar som är så super duktiga på att köpa gifts!

Iaf ikväll är det solsidan, bb, walking dead och ben & jerrys som gäller. Ska ladda inför denna vecka som kommer blir sjukligt stressande då jag har nationella i no, intagningsprov till gymnasiet och musikcafe med klassen på torsdag, vilket alla är väldigt välkomna till btw! I helgen vet jag inte riktigt hur det blir. Får la se.. Annars är veckan fullspäckad med mycket annat också såsom tilla, karro, viran, niccckkkkey också förmodligen! Så det ska bli en mycket spännande vecka! hehehe.. Är nu super trött och har dunkande huvudvärk. superkul.. kram kram

Såg hur jävla dåligt detta lilla "collage" blev men dessa fyra bilder får representera mina senaste dagar. Tack alla för en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0