Tränat sig smal?

Ett inlägg precis efter. De senaste dagarna har varit riktigt stressade! Igår möttes vi i klassen vid campus och pratade om olika skolor, sen gick vi vidare till Golden Bangkok och käkade. Efter det hade vi en redovisning i skolan innan jag och jennie kilade hem till mig och kikade på gossipgirl. Sen kom Lina och Albin och sen drog vi oss ner mot Jolla chokladfabrik och fikade. Urmysigt och jätte chokladigt! Sen mötte jag mamma på stan innan vi tog bilen ner till rese och jag tog bussen till krokek med Lina och Jennie. Myspyse!

Vaknade då upp hos Lina och drog till skolan, sen gick jag och jennie hem till mig och chillade innan jag gick till ungidagkursen. Gick direkt därifrån och mötte mr innan jag hämtade datorn hos mamma och tränade mig smal hoho. Nu är jag hungrig och funderar på att göra havregrynsgröt. Får bli så helt enkelt, sen är det dags att plocka undan, duscha och städa innan Big Brother woho! PUSSISAR C.


Jag förut och jag och mr som leker i camen hoho.

Kommentarer
Postat av: lina

inte jättechokladigt då? :))

2011-03-13 @ 15:34:49
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0