we should be looooovers..

Hej där bloggen! L här igen aka sjuk som ett monster! Näe vars är typ frisk nu. Mycket mycket bättre iaf och jag planerar att gå till skolan imorgon! Vill inte ens börja tänka på hur mycket jag missat. Haha blir att få sitta i princip hela helgen med det. UUSCH! Alla fall ar sjukligt trött.. vaknade vid 12.16 men ändå haha!?! Mamma och Thomas är helt gone!? Och mami har lämnat mobilen och väskan hemma, very onormal. Ska ringa T:et snart iaf. Senare har ja bestämt mig för att träffa jiraffen. Var ett tag sedan nu. Så det ska bli kul. Har varit så insnöade och ensam att jag längtar efter skolan. Längtar verkligen! Ska bli hysteriskt kul att få träffa normala homo sapiens!

Näe ni det blev ett jätte informerat morgoninlägg.. skriver mer senare. kramisar
p.s lägger inte in någon dålig arkiv bild längre för det är inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0