What kind of girl would I be?

Hej på er pussungar! Camilla som skriver. Just nu sitter jag i en stor tisha och gosar med en kopp te. Det låter så himla bloggigt att skriva "en kopp te/kaffe", im a real blogger... Hähä. Jag ska strax sätta igång med lite ungidag plugg innan bigbrother.

Idag tjillade jag i skolan och favoritlina var tillbaka och gav mig en gulpåse. I den gula påsen låg världens snyggaste ring. Wooh! Hon får allt åka iväg lite oftare. Vi hade blinddate talk, nervositetsammanbrott och matteprov innan jag och Lina belönade oss med en fika på stan. Sen mötte jag upp mor min och vi shoppade snygga greyer. Ni kommer ju ändå se dom framöver här på bloggen så ingen idé att visa.

Nu är det dags för mer te och plugg. PUSS C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0