You are worth it all the way.


JAG VET ATT JAG ÄR SNYGG.. MAMMA SA DET!

Hej gullisar! Jag känner mig stressad, vilket jag borde göra! Jag sitter hemma och väntar på lina, hon ska rota ur lite kläder ur min garderob till lördag. Cutieeeeunge är vad hon är. Efter det så ska vi dra oss mot komvux för att besöka min ungidagkurs, jag har i uppdrag att berätta att becca solar och badar på sri lanka och lämna in uppgifter. Sen måste jag vidare till KRIS för ett repotage där med dom. Usch, är nervös... Efter det möter jag upp jennifer på stan och tar mig en välförkänt fika innan jag springer hemmåt och pluggar tills jag dör. Men all detta plugg kommer belönas gott och väl på söndag (om du ser det här så hoppas jag att du bakar en kladdkaka till mig tills på söndag.)

Hihiho, har blivit som livan. Galen i inlägg. PUSS C.


Kommentarer
Postat av: emilia

håller med din mamma där!

2011-03-03 @ 17:15:28
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0